У зв’язку з ускладненням епідемічної ситуації в регіоні, з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 в умовах «червоного» рівня епідемічної небезпеки, у період із 01 по 05 листопада учні Маслівської гімназії навчалися з використанням дистанційних технологій.
Перехід на дистанційне навчання, зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – вчителів, учнів та їхніх батьків. Усім довелось прийняти цей виклик та швидко адаптуватись до нових реалій. Навчання відбувалося на освітній платформі Human, онлайн-уроки проводилися на платформі ZOOM та в системі Google Meet. За підсумками дистанційного навчання 40% навчального часу, передбаченого освітньою програмою гімназії, було організовано в синхронному режимі.
Учителі гімназії встигали все: проводити цікаві уроки, спілкуватися з учнями та батьками, надавати консультації та займатися самоосвітою
Переваги дистанційного навчання під час карантину:
- можливість використовувати велику кількість ресурсів та джерел для навчання;
- постійний доступ до матеріалів;
- нагода навчатись в зручних умовах та у зручний час;
- економія часу на дорогу та збори;
- більша зацікавленість і включеність батьків у навчання;
- можливості для організації креативних завдань.
Недоліки дистанційного навчання під час карантину:
- доступ до цифрових ресурсів та наявність якісного інтернету посилюють освітню соціальну нерівність;
- така освіта розрахована на самостійних дітей;
- низькій ступінь концентрації у дітей молодшого шкільного віку, (не сприймають інформацію більше 10-20 хвилин);
- велике навантаження на зір;
- моральне навантаження на вчителів, коли немає постійного зорового контакту з учнями;
- відсутність соціалізації.